.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار مازندران از برخي اظهار نظرات

استاندار مازندران گفت: اگر قرار باشد مديران هر روز به اظهارات اعضاي شوراها در رسانه ها پاسخ دهند، ديگر فرصتي براي انجام امور محوله خود نخواهند داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، سيد محمد کريمي در مراسم بهره برداري از سالن ورزشي شهرداري ساري با اشاره به اين که قانون درجمهوري اسلامي ارکان و اجزاي خدمت گذاري را براي مردم مشخص کرده است، گفت: مديران شهري و اعضاي شوراها که با اعتماد مردم در اين کسوت مشغول به کار هستند بايد دست در دست يکديگر براي خدمت و آباداني شهر و منطقه خود تلاش کنند و با همکاري و برادري، مشکلات را حل و نواقص را برطرف نمايند.
کريمي با اشاره به وجود ۳۳۰۰ شورا در استان گفت: اگر قرار باشد مديران هر روز به اظهارات اعضاي شوراها در رسانه ها پاسخ دهند، ديگر فرصتي براي انجام امور محوله خود نخواهند داشت.
استاندار مازندران گفت: قانون اساسي کشور عزيزمان وجود شوراها را براي رشد سطح آسايش و آرامش مردم لازم دانست و اعضاي اين نهاد مدني بايد دست به دست هم تلاش کنند تا رفاه جامعه بيشتر شود و از خود سلب مسئوليت نکنند و توپ را در زمين يکديگر نيندازند، چرا که تجربه سال هاي قبل نشان داده که اين گونه اقدامات نتيجه اي براي شهر و يا روستا ندارد و وحدت و انسجام را خدشه دار مي نمايد.
وي بر استفاده صحيح از رسانه جهت اطلاع رساني و ايجاد روحيه اميد ونشاط در جامعه تاکيد کرد و گفت: فکر نکنيم که اگر در جلسات خود حرفي مي زنيم و روز بعد در رسانه هاي مختلف منعکس مي شود، کار خوبي شده و با اين کار راي خود را تضمين کرده و يا موقعيت خود را تثبيت کرده ايم.
استاندار مازندران اين گونه اقدامات را کم و نادر و در عين حال روشي ناپسند دانست که در گذشته نيز باعث نزول خدمت رساني و افزايش حاشيه در امور عمراني و آباداني منطقه گرديد، گفت: آسيب اين گونه اقدامات در وهله اول متوجه خود اظهار کنندگان خواهد بود. لذا لازم است با کمک هم در ميان مردم موج مثبت ايجاد کنيم تا در بستر اين وفاق، توسعه و تعالي محقق شود.
کريمي همدلي و هم فکري را لازمه يک جامعه توسعه يافته دانست و گفت: از اين فرصت همدلي موجود در جامعه مازندران بايد نهايت را استفاده نمود و در حل مشکلات ودر مواقع بحران به هم کمک و آن را حل نماييم.
وي در پايان از اقدام مثبت و درخور شايسته ستاد حوادث غير مترقبه و تربيت بدني استان، شورا و شهرداري ساري در همکاري و ساخت اين سالن ورزشي قدرداني کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.